13 januari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Groot - WaarBenJij.nu 13 januari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Groot - WaarBenJij.nu

13 januari

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Januari 2016 | Nederland, Amsterdam


Vanmorgen om 07.00 uur opgestaan en relaxed alles gedaan wat nog moest gebeuren.
Half negen vertrokken we.
We hadden bijna geen file en om 09.30 uur heeft Hans mij afgezet.
De rest van de groep was er al.
Heel fijn dat Bregje bij ons is.
Automatisch inchecken en koffers afgeven ging dus ook heel goed.
Alda had een probleem.
Haar roepnaam stond op haar ticket en die was dus niet hetzelfde als op haar paspoort.
Dat is schrikken natuurlijk.
Bregje is met Alda naar de KLM balie gegaan en voor deze reis is alles nu geregeld.
Daar zaten wel kosten aan natuurlijk.
Gelukkig realiseerden zij zich ook dat we nog 2 binnenlandse vluchten hebben.
Bregje heeft het reisbureau gebeld en zij sturen gerectificeerde tickets via de mail.
Toch spannend hoor! Niet leuk zo'n geintje.
Eenmaal in het grote vliegtuig kregen we te horen dat er twee passagiers niet meegingen.
Ze hadden al ingecheckt en om veiligheidsredenen moesten de koffers weer uit het vliegtuig gehaald worden.
Dat betekende voor ons vertraging.
Maakt niet uit, we hebben er allemaal zo'n zin in!
"Komt goed" zou Khee zeggen.
Van Amsterdam naar Delhi is 7 uur en 5 minuten vliegen.
We worden gelijk al verwend met nootjes, jus d'orange, wijn, we zeggen het maar.
Een filmpje bekijken behoort ook tot de mogelijkheden.
Ik zie veel mensen een dutje doen en af en toe zak ik ook weg maar slapen lukt me niet.
Al gauw wordt de warme maaltijd geserveerd en ik kies voor Indiaas. Lekker.
De tijd vliegt voorbij.
Elke keer komen de stewardessen langs.
Wilt u nog wat drinken, nog wat eten en dannnnn:!
New Delhi, ........we zijn er.
Sudhir en Zuster Sophia staan ons op te wachten.
Natuurlijk met een mooie krans.
We gaan met zijn allen in twee busjes naar het zusterhuis.
De tafel staat weer gedekt.
Ik weet niet eens meer hoe laat we naar bed gingen maar ik geloof half vijf.
De zwerfhonden gaan weer tekeer maar al gauw is het stil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo allemaal, Volgend jaar 13 januari ga ik weer naar India. Dit keer voor twee weken maar ik wil toch heel graag een verslag maken. Ik ga het nu op mijn Ipad proberen te doen vandaar dit korte berichtje. Tot over twee maanden. Liefs, Laura

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 22007

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Nog een keer genieten.

01 Oktober 2011 - 01 December 2011

Mijn eerste lange reis zonder familie

Landen bezocht: