Vervolg 17 januari - Reisverslag uit Kunkuri, India van Laura Groot - WaarBenJij.nu Vervolg 17 januari - Reisverslag uit Kunkuri, India van Laura Groot - WaarBenJij.nu

Vervolg 17 januari

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Januari 2016 | India, Kunkuri

Vervolg 17 januari.

Het was al donker en we waren op weg naar de kamer waar gegeten wordt.
Het Bishop House in Kunkuri heeft overal betonnen op- en afstapjes.
Ik liep naast Sudhir en opeens lag ik op de grond.
Ik voelde een snerpende pijn in mijn linker enkel opkomen en wist gelijk dat ik niet op die voet moest gaan staan.
Even zuchten, voorzichtig proberen en ja het ging.
Ik had wel pijn maar kon er toch op lopen.
Na het eten nog even buiten gezeten met de paters en toen naar bed,
Na anderhalf uur moest ik naar het toilet.
Oei, toch wel pijnlijk.
Ik kon niet meer slapen en na twee uur ging ik weer naar het toilet.
Toen ging het helemaal niet meer, zo'n pijn in mijn enkel had ik.
Van slapen kwam toen helemaal niks meer.
Het werd toen heel erg piekeren.
Ik zag de bui al hangen.
Naar het ziekenhuis, te horen krijgen dat mijn enkel ergens gebroken was, gips erom en dan met mijn been omhoog.
Het werd een steeds somberder scenario in mijn hoofd.
En dan voor de rest van de groep.
Ik zou een blok aan hun been zijn.
Al dat oponthoud. We hebben zo'n druk programma.
Hoe moet dat nou?
Ik had al Arnica van Alda gekregen dus smeren maar.
Om 04.00 uur heb ik Arthrotec ingenomen, misschien helpt het, toch!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo allemaal, Volgend jaar 13 januari ga ik weer naar India. Dit keer voor twee weken maar ik wil toch heel graag een verslag maken. Ik ga het nu op mijn Ipad proberen te doen vandaar dit korte berichtje. Tot over twee maanden. Liefs, Laura

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 22053

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Nog een keer genieten.

01 Oktober 2011 - 01 December 2011

Mijn eerste lange reis zonder familie

Landen bezocht: