30 sept? - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Laura Groot - WaarBenJij.nu 30 sept? - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Laura Groot - WaarBenJij.nu

30 sept?

Door: Laurenza64India

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 September 2011 | Nederland, Maassluis

30sept. De avond voor vertrek. Ik krijg heel veel lieve telefoontjes van mensen en familie die mij al het beste wensen wat er maar te wensen valt. Ik heb 950 Euro opgehaald waarvan plus minus 320 Euro van de Voedselbank. Jullie horen t.z.t. waar ik dit geld aan ga besteden. Morgen vroeg op. Duncan brengt me weg want Hans moet naar een begrafenis. Mijn kinderen, kleinkinderen en mijn moeder zwaaien me uit.
Afgelopen zondag hadden we een hele mooie dienst in de Immanuelkerk. Anneke en ik hebben de zegen mogen ontvangen voor het werk wat we gaan in India.
Om 08.00 uur worden wij morgenochtend verwacht op Schiphol bij Starbucks in de grote hal.
Om 11.20 uur gaan we de lucht in op weg naar Delhi
We gaan met zes personen.
Paula, mijn a.s. Schoondochter met drie studenten en Anneke en ik.
De studenten en Paula gaan aan een scholenproject werken en Anneke en ik gaan hand-en spandiensten verrichten met weeskindertjes en met mensen die lepra hebben.

Jullie horen weer van me, liefs Laura

  • 30 September 2011 - 19:49

    Ida Van Den Berg:

    Wat fantastisch dat je dit gaat ondernemen. Wist het niet! Kwam bij toeval jou tegen.
    Ik ga je volgen. Geniet en veel succes met de hand-en spandiensten die je gaat verrichten.
    groet Wim en Ida

  • 30 September 2011 - 21:11

    Anne Marie:

    Laura heel veel succes en veel plezier de komende maanden. Ik zal je beslist volgen op WaarBenJijNu. Een goede vlucht en doe je best. Kus Anne Marie.

  • 30 September 2011 - 21:39

    Femke En Martijn:

    We hopen dat je een goede reis hebt! En met een geweldige ervaring weer terug komt in december. We blijven je volgen!
    Groetjes,
    Femke, Martijn, Marieke en Nanne

  • 01 Oktober 2011 - 12:17

    Robert:

    Ma,... ik ben super trots op je!

  • 01 Oktober 2011 - 14:09

    Loes Kuit:

    Hallo Laura,
    Misschien ben je nu al op het vliegveld gearriveerd in India. Nog niet op je bestemming. In gedachten ben ik bij jullie en ik wens jullie een hele goede reis en ben nieuwsgierig naar je aankomst op de bestemmingsplaats. Is er veel verschil in tijd?
    God's bescherming en zegen heel veel liefs Loes

  • 02 Oktober 2011 - 09:36

    Leo:

    Ha, ik ben de broer van An. Ook jou een fijne tijd toegewenst. Ik hoop dat alles naar wens gaat.

    Leo

  • 02 Oktober 2011 - 11:23

    Japs En Wietske:

    Hoi Laura,
    We hopen dat als je dit leest, je goed aangekomen bent op de plek van je bestemming. We hopen voor jou op een hele goeie tijd in India met heel veel mooie, bijzondere en leuke ervaringen! Tot mails!!!
    Liefs Japs en Wietske

  • 03 Oktober 2011 - 11:35

    JacquelinevanMarion:

    Hoi Laura

    Goede Reis gehad? Geen luchtzakken of turbulentie? Ik hoop maar van niet, helaas vergeten je te bellen maar met John gaat het niet zo goed, door ziekenhuis in en uit te gaan zijn we helemaal in beslag genomen maar dat begrijp jij wel als geen ander.

  • 03 Oktober 2011 - 18:27

    Rob:

    Ik wens je een geweldig goede tijd toe. Veel geluk en zegen in het land waar je mensen gaat helpen.
    Kom als je taak erop zit gezond weer terug. Veel succes en gauw . gr. Rob

  • 05 Oktober 2011 - 09:38

    Elco En Margret:

    Lieve Laura , we wisten al dat je een kanjer bent en nu dit ! Geweldig dat je dit gaat doen , we wensen jou en je metgezellen heel veel succes en plezier toe de komende tijd. Het ga je goed en weerkom'n.
    Groetjes Elco en Margret.

  • 06 Oktober 2011 - 12:11

    Roos:

    Elke dag denk ik aan wat zou Laura nu aan het doen zijn??? Hoop gauw wat te horen van je. Liefs Roos

  • 06 Oktober 2011 - 21:03

    Kees:

    Soms als leven is zoals het komt, is het leven overleven, wanneer je iets voor het leven doet, zoals het leven van een ander, is overleven overwinnen.
    Grote zus, heel veel goedheid, genegenheid en liefde voor alles wat je die mensen te bieden hebt, veel plezier en gezondheid.

    je trotse broertje..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo allemaal, Volgend jaar 13 januari ga ik weer naar India. Dit keer voor twee weken maar ik wil toch heel graag een verslag maken. Ik ga het nu op mijn Ipad proberen te doen vandaar dit korte berichtje. Tot over twee maanden. Liefs, Laura

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 22067

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Nog een keer genieten.

01 Oktober 2011 - 01 December 2011

Mijn eerste lange reis zonder familie

Landen bezocht: